2010. május 9., vasárnap

Kézimunkás topiktali 2010, Népliget

Eddig csak a férjemet kísérgettem különböző, számomra kevésbé érdekes topik találkozókra, de most eljött az én időm! Most Kicsiapa szállított el életem első kézimunkás topiktalijára, melyre nagy izgalommal készültem és nem csalódtam!
A hangulat remek volt, gyönyörű csipkecsodákat láttam, beszélgethettem hasonlóan fanatikus kézimunkázókkal, mint jómagam:) Jucus készített mindenki számára x-szemes névkártyákat, így könnyebben megismerhettük, smint régi barátokat üdvözölhettük egymást.Köszönet érte, örök emlék marad!
Az időjárás is kegyes volt hozzánk, csak akkor borult be végleg, mikor már kezdtünk szétszéledni.
Többen is fényképeztek, ezeket a kézimunkás topikon belinkelve lehet megnézni.
Az én udvari fotósom - Kicsiapa - képeit itt láthatjátok:topiktali 2010

Boldog vagyok, hogy ott lehettem, érezhettem azt a sok kedvességet és szeretetet, amely mindenkiből csak úgy áradt, be is gyűjtöttem belőle jó adagot!:)
Néhány kép ízelítőül:


Fő szervezőnk, Jolimama
















Ennyien voltunk:)












A repertoárom:)












Mesélek a fonalfestésről...











Exiefo és én csodáljuk Zsófimamája Titaniáját.
















Kis csoportkép.














Jól elfáradtam, mire hazaértünk, de ahhoz képest, hogy 3 napja műtöttek, egész jól bírtam:)

Jövőre Veletek, ugyanitt!

9 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megosztottad velünk a képeket! Ha egy héttel később rendezik meg, akkor én is elmentem volna. Most még ezt a távolságot nem mertem bevállalni a lábammal.
    Legalább már van "képem" rólad, hogy ki is Kicsianya. :D

    VálaszTörlés
  2. Hiányoztál! Persze, teljesen érthető, hogy nem tudtál eljönni, nekem legalább még a lábam jó:)
    Na igen, többen a kendőmről ismertek fel:)

    VálaszTörlés
  3. Mint ahogy én is:o) Végignéztem a fotókat, és a happy kendődről egyből kiszúrtalak! Aztán vettem észre a kártyákat. Kedves vagy, hogy engem is említettél a fórumon:o) Majd legközelebb talán... Sok szépséget vittek a Lányok, vevők nem jelentkeztek rájuk:o)?

    VálaszTörlés
  4. Ez mind így van ahogy írtad.
    Én személy szerint annak örültem legjobban hogy itt lakunk ennyire közel egymáshoz.
    Remélem ennek lehetőségeit a közeljövőben majd kiaknázzuk :))
    Gyors gyógyulást kívánok.Exiefó

    VálaszTörlés
  5. Csak horgoló fonalak voltak eladók, amelyeket Nyüzike hozott a Passzió-meridától.
    Exi, nagyon szívesen "minitaliznék" veled, tarthatnánk eszmecseréket és oszthatnánk a többieknek az eszet:)
    Köszönöm, gyógyulgatok...elkezdtem egy Lamináriát.

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettelek:))

    Gulyásleves nem okozott gondot?:)

    VálaszTörlés
  7. Én is egyike vagyok a "kendőrőlfelismerőknek" :))
    A találkozó hangulatát magammal hoztam és őrzöm a következőig. Leginkább azért "ragadtam" tollat, mert most a fotós Kicsiapát szeretném dícsérni.:)) Élvezet nézni a képeket azoknak is, akik nem voltak ott. Ennyit jelent az, ha valaki nem idegenként áll a fényképezőgépe túloldalán. Ő olyan pillanatot is észrevett, ami nekünk elkerülte a figyelmünket, vagy jelentéktelennek gondoltuk.

    Gratulálok Kicsiapának

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy jól érezted Magad, és talán ú Kicsiapa is, jó volt Veletek beszélgetni.
    Nöné szeretettel várlak a jövő évi találkozónkon, Piszkét is:-))
    Köszönöm a jó képeket!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Kicsiapa nevében is:)Amúgy ő munkájára nézve is fotós-és sok minden más.
    Tényleg ügyes volt, rólamis sikerült néhány értelmes képet készítenie, mert úgy csinálta, hogy ne vegyem észre:)
    A gulyásból én nem ettem:(

    VálaszTörlés