2011. október 18., kedd

Fekete felhő, avagy a rest duplán dolgozik

Pénteken megérkezett hozzám a várvavárt fél kilónyi fekete Felhő...Barkáéktól:)

Rögtön neki is estem, mint tót az anyjának, egy nagyon nagyra szánt Lamináriának 6-os tűvel.
Még aznap este készen voltam a transition charttal is, másnap rákerült 3 blossom chart, majd elkezdtem nézegetni és gondolkodni - jobb későn, mint soha -, s tanakodtam magammal,
hogy:
 Tapasztalatom alapján a felhő a mosásnál "elolvad" és majd' 3-szorosára nyúlik, hogy fognak kinézni ezek a szemek?
Szép, szép a csipkés Lami, na de ennyire?
Eszembe jutott, hogy Ercsu is kötött Lamit felhőből, de Ő is csak 5-ös tűvel. Rákerestem, jól megtanulmányoztam, majd fogtam a 2 napi munkámat és visszabontottam a kezdősorig, hogy 5-ös tűvel visszaköthessem.

Na ez vagyok én!
Minden munkámat 2x kötöm, mert annyira utálok kötéspróbát készíteni!
Mert azt ki kell mosni, tűzögetni, méricskélni, számolgatni, én pedig azonnal a Darabot akarom kötni...és a végén mindíg ráfázok és megbánom a lustaságomat.

Nade miután ezen túlestem, azóta szép nyugodtan kötögetem, már nem félek attól, hogy a rengeteg munkám portörlőrongyként fogja végezni!

Tanulság: Próbakötést MINDÍG kell csinálni!

1 megjegyzés:

  1. Mintha csak magamat olvastam volna a kötéspróbát illetően. Azt nem mondom, hogy soha nem készítek, de tényleg ritkaságszámba megy. Mindig feljegyzem a pulcsiknál, hogy hányas tűvel hány szemre kezdem, aztán a következőnél ahhoz viszonyítok. Nálam is általában bukta van, 2x kezdek neki:o)
    Felhő: ja-ja, kissé nyúlós:o(

    VálaszTörlés