2012. január 13., péntek

Fonaltúr-a...

Ma végre ismét elzarándokoltam taksonyi kegyhelyemre, a Reatex-boltba és szó szerint túrtkáltam a fonalak között. Mindet végig tapiztam ( megtaláltam a Barka-Felhő ikertesóját olcsóbb kivitelben!), bár már határozott céllal mentem oda, de a bőség zavarától nem szoktam tudni dönteni, de most erős voltam!
Persze, meglett az eredménye, fél kg bordó-fekete melíros Geishával és 5 gombóc kislányos-melír Marathon Prinntel tértem haza.

Íme, a szerzeményeim:



Az alsóért oda vagyok egészen! Kislány sapka-sál-lábszárvédő fog készülni belőle.

A Geishából Dove.

Korábban is teszteltem már ezt a fonalat, magamnak készítettem sapka-nyakmelegítő-kesztyű szettet.


A sapka beret-fazonú, simakötéssel, a nyakmelegítő mackókötéssel készült. Imádom hordani őket, nagyon mutatós és jó meleg!
A fonal pedig jól van "árasítva":)

Egyelőre ennyi az újévi első híradásom, hamarosan újra jelentkezem, addig is  viszont látásra, Pajtások! :)))

2 megjegyzés:

  1. Igazán jól néznek ki a szerzeményeid! Köszi az infót, eltároltam:o) Legalább egy fél évig nem szeretnék fonalat venni, ugyanis nem látok ki a kupacok, azaz hegyek közül:o)

    VálaszTörlés
  2. Mindent a szemnek és mindent a kéznek:-)

    VálaszTörlés