2012. szeptember 21., péntek

Összesítés

Mostanában a Facebook átvette a blog szerepét, többnyire az ott működő kötös csoportban kommunikálok (már amennyire), ezért elnézést kérek azon látogatóimtól, akik ezt nem teszik!
Igyekszem leküzdeni a lustaságomat és itt is gyakrabban megjelenni!

Jelen bejegyzésemben az utóbbi idők elkészült munkáit mutatom be.
Vannak köztük régebben készültek, melyeket már blokkolás után láthattok és vannak újabbak is.

Madli shawl: 10 dkg Alpissimából készült 4-es tűvel.
                       Mérete: 208cmx60 cm
Mintáját Nancy Bush Észt Mintagyűjteményéből vettem.




Nagyon szerettem kötni ezt a fonalat, a végeredményén is látszik.

Echo Flower sholdrette10 dkg Lang Jawoll Magic 0063-as árnyalatából készült 5-ös Knit-Pro tűvel.

                                       Mérete: 114cm x 51cm.






Laminária: 15 dkg Darlingból készült 5-ös Knit-Pro tűvel.
                  Mérete: 180cm x 82 cm.


Nagyon finom, puha fonal, élvezet vele kötni.

Holden shawlette: 10 dkg Mohair Gold már nem kapható árnyalatából készült 5-ös Knit-Pro tűvel.


Amilyen könnyű, olyan meleg, nagyon szeretem hordani:)

Pici Ficánkámnak készült ez az uniszex babatakaró, mikor még nem tudtuk, hogy kislány lesz a Pocaklakó:)



Fonal: 45 dkg Marathon Print
Tű: 4,5-es Knit-Pro
Méret: 80cm x 80cm

Mintáját Jan Eaton 200 hullámos minta című könyvéből vettem.

Szintén ebből a könyvből származik az igazi csajos babatakaróm mintája is, melyet a férjem ránézésre Cartedore-nak nevezett el a gyümölcsös árnyalatoktól ihletve:)

Fonal:  45 dkg Karisma 01-es, 66-os, 40-es és 13-as árnyalatából készült. 
Tű: 4-es Addi
Mérete: 80x80cm




Nagyon mutatós lett, de mosás után sem lett annyira puha, amilyet szeretem volna, nem szúr, de babának túl sprőd. Babaholmikhoz nem ajánlom.

Még tűn van egy fehér Kid Mohair szépség, hamarosan őt is megmutatom.








3 megjegyzés:

  1. Nagyon igazad van, átveszi teljesen az FB az embereket.:-( Szomorú is vagyok miatta.
    Azért vagyunk még, akik szeretjük ezt az helyet, ezt a blogvilágot is.
    Köszönöm, hogy ránk is gondolsz.
    Hihetetlen, mennyi mindent készítettél, mióta találkoztunk, pedig nem is volt olyan régen.
    Gyönyörűek mind, egytől-egyig.
    Jól vagytok?

    VálaszTörlés
  2. Ezek már megvoltak akkor is:)De köszönöm szépen!Megvagyunk.Épp munkahely-váltásban, állást kaptam a rendelőben, a sebészeten, 1-én kezdek!

    VálaszTörlés
  3. Szorítok, hogy érezd jól Magad az új munkahelyen:-)

    VálaszTörlés