2013. július 26., péntek

Mellény Nagyanyónak

Rózsimama a lányaim nagymamája, az exférjem mostoha anyukája, akivel a válásunk után is megmaradt a jó kapcsolatunk, olyan nekem Ő, mintha a második Anyukám lenne. Sokat tanultam tőle a háztartásvezetéstől kezdve a a pasik nevelésén át a kertészkedésig.
Régóta panaszkodott már, hogy amit 100 évvel ezelőtt kötöttem, mellénye már szétfoszlik.
Születésnapja alkalmából megálmodtam és kiviteleztem Neki egy új mellénykét, amely az Ő igényeihez, szokásaihoz alkalmazkodik.

A fonalválasztásnál kifejezetten szempont volt a könnyen kezelhetőség, strapabíróság, ár/érték arány, megfelelő fonalvastagság, könnyen beszerezhetőség. 
Így esett a választásom az Alize Burcum Batic 1895 -re, melyet a Camponában vásároltam a 

Saját tervezés ( vért ízzadtam a számolások miatt:(  ), ez lett belőle:

 Mivel egy kerekded alkatra terveztem, hosszú passzét hagytam, hogy a pocaknál ne ugorjon ki hirtelen, hanem egy kicsit slanakítson. (Erdei Gyöngyvér ihletése alapján:)  )

A zsebek funkcionálisak, csak egy pzs. fér bele...



A derekánál kicsit összehúztam, hogy ne legyen annyira hordócska:)
Adott volt 40 dkg fonalmennyiség, a nyakánál hátul és a hónaljánál annyit trükköztem, hogy csak rp-vel körbehorgoltam.



 A zsebeknél nagyon rezgett a léc, hogy elég lesz-e a fonal, ezért a motring 2 végéről szimultán kötöttem a kettőt, s pont elég lett!

A boldog tulajdonoson:


Drága Rózsimamám, olyan boldog és meghatott volt, ütős volt a meglepi!
Remélem, még sokáig fogja viselni olyan szeretettel, amilyennel én kötöttem:)



2 megjegyzés:

  1. Szeretet árad minden sorodból....
    Ölellek, nagyon szép ajándékot adtál és jó olvasni, hogy ilyen szépen írsz Róla.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt olvasni,hogy milyen szeretetteles a kapcsolatotok.
    Ha nem haragszol én elvinném az ötletet,nagy vonalakban lemásolnám,és elkészíteném magamnak.:)

    VálaszTörlés