2010. augusztus 10., kedd

Tamási tali

Szombaton kézimunkás topiktalira voltam hivatalos.

Hosszas szervezés előzte meg a lejutásomat, végülis a véletlen úgy hozta, hogy Kicsiapa is velem jött, így autózva tehettem meg az utat.
Dél-kukutyin érintésével sikerült odatalálnunk, hála Gizikének, a GPS-ünknek, aki tudatlan és nem ismer egy csomó új utat, szegénynek frissíteni kell az agyát.

Szóval, mikor odaértünk, már egyben volt a társaság, sok finomsággal megrakott terülj-asztalkám, sok szép kötés, horgolás, fonalak vártak, no és Julám, aki szinte az ajtóban "letámadott" a meglepi-ajándékával:)))
Alig tértem magamhoz, annyi impulzus ért hirtelen, hogy azt sem tudtam,hova kapjam a fejem!
Szegény Uram nem érezte jól magát, a tripla bypass után még érzékenyebb a párás levegőre, ezért hamar visszavonult, de azért készített néhány fotót - amiket innen tölthettek le - majd hagyott engem játszani.
Nekem nem állt módomban fényképezni, annyira el voltam foglalva. Szerencsére tették ezt helyettem mások:)

Íme néhány bizonyítéka annak, hogy ott jártam:

Az alsó képen más tollával ékeskedem, ez Gonoszka gyönyörű Kirije:)

Nagyon jól éreztem magam köztetek! Ilyenkor mindíg megnyugszom, hogy nem én vagyok egyedül fanatikus kézimunkázó.

 Feltöltődve, boldogan. élményekkel gazdagon távoztam és folytattuk utunkat Kicsiapával, aki meglepi-kirándulásra vitt engem , de erről majd később...

2 megjegyzés: