2013. január 9., szerda

Lila Holden

Még az őszi akcióban vettem egy kiló petróleumzöld Mega fonalat a Fonalamtól. Karácsonyi ajándékba szinte az egészet elkötöttem, gondolom, ezután érthető, ha valami változatosságra vágytam:)
Úgyhogy a karácsony utáni első munkanapon "csak úgy" benéztem a legközelebbi fonalboltba,ahol ezt a fonalat találtam, melyből a legújabb Holdenem készült:

 

Fonal:  20 dkg Online Linic 250 Lorena ( nem tudom, melyik a rendes neve), alpaka-moher- polyakril     keverék.
Tű: 5-ös Knit-Pro akril+120cm-s damil.
Méret: 160 x 80 cm.

Nagyon jó volt vele dolgozni: szép a kötésképe, kellemesen csiklandoznak a szálacskái, de nem szöszöl, könnyű és mégis meleg a végeredmény. A blokkolást csak részben tartja: a csücskök megmaradtak, de a gombostűk kihúzása után kicsit összeugrott, ám ez sem a látványon, sem a használati értékén nem ront.
Aminek nagyon örültem: mosás közben nem engedte a színét.
Ami nem tetszett, az az ára volt: 50 gr 115m/1320.-, kicsit combos, dehát beleszerettem az eleganciájába, a puhaságába.
Bár én magam nem szeretem a lilát, viszont akinek szánom, Ő igen és nagyon fázós:)
Remélem, tetszeni fog neki és szívesen hordja majd! 

Innen is-onnan is:





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép:-) Én is megkötöttem, vékony csipkefonalból, féltem is, hogy nem lesz jó, de a Lányom szerint jó meleg és nagyon szereti:-)
    Unokád hogy van? Nagyot nőtt már ugye?

    VálaszTörlés
  2. Igen, köszönöm, jól van.Gratulálok a Tiedhez is! 1 kg-t hízott a születés óta, egy zabagép:)Puszillak!

    VálaszTörlés