2013. január 20., vasárnap

Maluka

Rég óta pihent egy fiókban egy gombóc 0059-es fonal, mely még nyáron csábított el a Barkában.
Sokáig töprengtem, hogy mi legyen belőle, zoknira sajnáltam volna a borsos ára miatt. 
A Camponában levő kézimunka kiállításon nagyon megtetszett a Maluka kendő, s ekkor bevillant, hogy van én nekem otthon ehhez való fonalam! Gumipóknak köszönhetően magyar fordításban is letölthető, s így sokkal egyszerűbb volt megkötni, mint azt gondoltam. ( Köszi, Gumipók! )


Vidám, élénk színei jól érvényesülnek rajta, a kötésképe szép, egyenletes, a blokkolást gyönyörűen tartja.
Egy gombóc fonalnak kicsit több, mit a fele fogyott el hozzá.


 

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, Jolimama, Te vagy az egyetlen, aki itt kommentál:(

    VálaszTörlés
  2. Ezek a színek csodásan kiadják a kendő mintáját. (Vagy fordítva) :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés