2011. január 4., kedd

December hónap termései

Karácsony előtt nagy hajrában voltam, mert - pénzem nem lévén- kötött árut kapott a család ajándékba.
Készültek zoknik:

 ...és amiről nincs kép: a lányomnak és a majdnem-vejemnek, valamint a nővéremnek 1-1 pár alvós zokni.

Nyakmelegítők:

A család aprajának sállal egybekötött "űrhajós-sapka":

Hát nem nagyon volt türelmük a fényképezkedéshez.:)
 A két sapi különlegessége az volt, hogy felülről kezdtem őket. A kéket hagyományos módon felvett szemekkel, a drapposat Rózsaszín Pöttyöktől tanultam, valamelyik rácsavarós módszer, de nagyon klassz, mert nincs lyuk a kezdésnél.
Ily módok készült Ádám fiam pomponos sapkája is:)

Meglett férfikora ellenére pomponos sapkát kért, mert az olyan "menő".

Tehát felülről kezdtem és minden 2. sorban minden tű első és utolsó szemébe szaporítottam.
Így szép láncszemek alakultak kia szaporítások mentén és tökéletesen fejhez símuló formája lett.
Nagy sikere volt!
Amúgy a fonal 50% gyapjú-50% akril, 5,5-es, a passzéjához 4-es tű, az alját  csőkötéssel dolgoztam el.
A pompon elkészítése volt számomra a legnyögvenyelősebb, de csak túl jutottam rajta.

S most, hogy a muszáj-dolgaimon túl vagyok, végre olyat köthetek, amit én akarok.
Tűn van egy intarziamintás hernyós pulóver, tervben van egy Laminária Cinegéből (még a színt nem bírtam kiválasztani)és egy Frozen leaves Felhőből, egy meleg babatakaró, gyermek rugdalózó, nem sorolom tovább.
Sokat akar a szarka...:(




2 megjegyzés:

  1. Szuper ajándékokat kötöttél. A nyakmelegítők eszméletlenül jók! Az alsót hogy csináltad?(ha lehet kérdezni...)Az olyan jó kis vállmelegítős darab. Már el is képzeltem valakin...

    VálaszTörlés
  2. NAgyon ügyes vagy! SZerintem ezek tökéletes ajándékok lettek!

    Az űrsapi nálunk is tervben van, szerintem gyerekeknek hidegben nagyon jó!

    VálaszTörlés